Nakon što smo sa stranica njemačkog Fenix magazina prenijeli članak o drastičnim razlikama cijena u njemačkim i hrvatskim trgovinama tog trgovačkog lanca, obratili smo se i lancu Kaufland s molbom da nam pojasne otkud tako velike razlike, posebice kod artikala za osobnu higijenu.
Evo odgovora Marije Franić iz Sektora korporativnih komunikacija Kauflanda:
-Kaufland se uvijek trudi rasteretiti kućne budžete svojih kupaca te im omogućuje najbolje moguće cijene i proizvode visoke kvalitete. Naime, cijene proizvoda ovise o puno faktora, između ostalog o kretanju cijena sirovina, PDV-u, naknadama za zbrinjavanje, naknadama za proizvode sa šećerom, o tome je li artikl nabavljen kod proizvođača direktno ili pomoću distributera i slično. Osim toga, svojim kupcima nudimo velik raspon kvalitetnih proizvoda tako da mogu odabrati koja im vrsta proizvoda u određenom trenutku najviše odgovara, a naše su cijene u cijeloj Hrvatskoj iste- ističe Franić.
Na istu temu dodaje i ovo:
-Moramo isto napomenuti da je važno uspoređivati iste proizvode, što u spomenutom primjeru nije bio slučaj jer su primjerice uspoređeni Red Bull u Njemačkoj s Red Bullom u Hrvatskoj različitih veličina/količine sadržaja.
Nakon zaprimanja ovog odgovora ukazali smo odgovornima u Kauflandu na činjenicu kako su cijene konkretnih artikala, primjerice u Grčkoj ili Španjolskoj, znatno povoljnije nego u Hrvatskoj, bez obzira na udaljenost od Njemačke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....