
Nakon što je posljednjeg dana mjeseca studenoga istekao Ugovor o zakupu javne površine na platou bivše tvornice ulja za parkiranje osobnih vozila, mnogi su se vozači našli na „brisanom terenu”. Jutros su zbog kiše koja samo naglašava desetljećima neriješeni problem parkiranja u poslovnoj zoni grada, brontulali i nadležnima spominjali užu i širu rodbinu, pa su neki čak i novinarima, na molbu za komentar aktualne situacije odbrusili da ih „ostave na miru i nastave svojim putem”. No, unatoč isteku koncesije za najam 160 parkirališnih mjesta, dio sugrađana je riskirao i vozila ipak parkirao unutar bivše tvornice. I premda su mnogi bili neraspoloženi, ipak ih je nekoliko pristalo komentirati novonastalu situaciju oko ukidanja parkirališnih mjesta.
Đorđe Trkulja, umirovljeni akademski glazbenik
Ljudi su odjednom ostali bez parkinga i sad su doslovce izbezumljeni. Poručio bih gospodi iz gradske uprave da pokušaju za vozilo od Glavinića do Radeljevića oko 8 ujutro pronaći parking, osobito ako pada kiša: ako ne načine prekršaj i prijeđu punu liniju, prije ulaska u krug tvornice načine cijeli krug oko Atlant centra, usporavaju promet i stvaraju kolone. Stvara se čvor koji grad mora razriješiti. Planiraju se ogromni projekti kao Arena Lapad, ali tko će imati novce za plaćati po ekonomskoj cijeni? Svi kasne na posao. Prijedlog parkinga u luci Gruž je nebuloza: kako će stariji građani tamo parkirati i potom pješačiti 300 metara do place ili pola kilometra do neke banke? Stvara se nervoza dok se oslobodi mjesto, a „Sanitat” bi trebao hitno obnoviti ugovor s vlasnikom za parking do početka radova za koje, navodno, čeka građevinsku dozvolu. Da sam vlasnik koji je uložio ogromne novce, ne bih izašao ususret gradskoj upravi i dopustio parkiranje, nego bih ishodio dozvolu i sam naplaćivao parkiranje.
Ante Bošnjak, tesar
Grad bi u luci trebao dati besplatni parking za starije osobe i omogućiti s tom parking-kartom prijevoz autobusima javnog gradskog prijevoznika „Libertas”. Ali, treba hitno početi graditi javne garaže kao jedini spas od prometnog kolapsa, a pored onih koje su planirane iza „OTP banke” treba ih graditi u svakom gradskom kvartu. Za Lapad bi to trebalo u Solitudu te Hladnici izgraditi, na Pločama u Zlatnom potoku, čim prije početi jer se trebalo odavno početi rješavati. Od prije rata se problem samo povećava i usložnjava, a vozila je sve više, nema obitelji koja ih nema. Stanari sad uz zgrade imaju parkinge ali je problem kad trebamo u grad.
Joso Martinović, umirovljeni pomorski strojar:
Da unatoč isteku koncesije nisam ipak parkirao u Radeljeviću, ne znam gdje bih? Radeljević je privatno vlasništvo i ne može se nikom naložiti da osigura daljnji parking. Grad je kriv što to nije navrijeme riješio problem jer je sve prodao ili iznajmio! Inače, rješenje je prijevoz autobusom, nema druge! Gradonačelnik spominje parking u sklopu shopping-centra koji će se graditi, ali to neće biti javno, nego parkiralište za kupce. Treba izgraditi javnu garažu ispod zemlje, ali i riješiti podzemne vode! U krugu Remize i Radeljevića je bilo 30 jablanova koji su „sisali” vodu i štitili zemlju, sad su ih pošegali i nastat će problemi. Grad je trebao ranije ne razmišljati nego djelovati. Obećali su stotine parking mjesta, pa i nam u Zlatnom potoku, ali ništa nije učinjeno iako se pedesetak mjesta moglo dobiti ispod tamošnjeg igrališta. Mjesta ima, ali treba rješavati! Nemojmo gledati socijalu, nego poštujmo privatno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....