
Čudo u Lapadu, jučer poslijepodne ili jutros dostavljen je dio pošte stanovnicima dijela Lapada za koju su iz Hrvatske pošte tvrdili da su odavno dostavljene.
U pošti su primjerice tako stigle opomene za neplaćene ili zakašnjele telekom račune, no među njima nema i računa za srpanj čije je dospijeće krajem kolovoza. Koliki su problemi za građane nastali na dubrovačkom području zbog nedostavljanja i kašnjenja poštanskih pošiljki dovoljno je pogledati komentare na facebook stranici Dubrovačkog vjesnika. Istih problema kao Lapađani imaju i u drugim dijelovima grada.
Naknadno smo primili i odgovor HEP-a vezano uz temu nedostavljanja njihovih poštanskih pošiljaka, koje prenosimo:
U posljednjih nekoliko mjeseci HEP Elektra i HEP Opskrba nisu zaprimile značajan broj prigovora kupaca s područja Dubrovnika u vezi neisporuke/dostave računa putem Hrvatske pošte.
HEP Elektra redovno izdaje račune kupcima koji se opskrbljuju u okviru javne usluge opskrbe te se, ovisno o obračunskom razdoblju i modelu obračuna svakog pojedinog kupca, računi kupcima upućuju putem Hrvatske pošte, na njihovu kućnu adresu. U slučaju ne zaprimanja računa, kupac o istom treba obavijestiti svog opskrbljivača koji će mu izdati presliku računa bez naknade. Savjetujemo sve kupce HEP Elektre, koji nisu zaprimili račune, da se obrate putem besplatnog info telefona: 0800 300 303, putem web obrasca koji se nalazi na internetskim stranicama ili osobno u centru za kupce u Dubrovniku, na adresi Nikole Tesle 3, Dubrovnik kako bi zatražili presliku računa i provjerili adresu slanja računa te po potrebi korigirali istu. Također, svaki kupac HEP Elektre može jednostavno, putem aplikacije Moj račun (dostupne na linku https://mojracun.hep.hr/elektra/index.html#!/login), aktivirati uslugu zaprimanja računa isključivo elektroničkim putem (putem e-maila) ili pogledati bilo koji od računa koji su mu ranije izdani.
HEP Opskrba kontinuirano prati situaciju s dostavom računa putem Hrvatske pošte, pri čemu je pioritet je da svi kupci dobiju svoje račune na vrijeme. Kupcima koji nisu dobili račune na vrijeme savjetujemo da kontaktiraju HEP Opskrbu kako bi dobili novi račun bez dodatnih troškova. Na taj način će izbjeći plaćanje zateznih kamata za račune koje nisu plaćeni unutar predviđenog roka dospijeća. HEP Opskrba također podsjeća kupce da mogu odabrati primanje računa putem e-maila, što značajno ubrzava dostavu i smanjuje mogućnost kašnjenja računa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....