StoryEditorOCM
DubrovnikNA STRADUNU

Bivši ‘Snack‘ ide u totalni ‘make over‘: Dubrovnik dobiva novi brend kojem ne bi odolio ni slavni ‘007‘

Piše Kristina Filičić
22. siječnja 2025. - 07:58

Koktel bar Stradoon na najljepšoj dubrovačkoj ulici, lokalcima poznatiji kao Snack, bit će u potpunosti renoviran. Uz novi izgled i dizajn, lokal će postati Martini bar. Tako će Dubrovnik dobiti brendirani lokal na samom Stradunu, što je svojevrstan iskorak u kvaliteti ponude. Naime, Martini brend koji će biti zastupljen i na Stradunu već postoji primjerice u Milanu, Veneciji...

Od menadžera lokala koji nije želio spomenuti svoje ime, doznajemo kako će renovirani objekt vrata otvoriti između 15. ožujka i početka travnja.

Smatra kako Stradun kao glavna ulica ‘zaslužuje lokale puno boljeg izgleda nego kako sada izgleda srce Straduna‘. Potpunom obnovom ‘Stradoona‘ povećat će se, kaže nam sugovornik, razina usluge, od izgleda konobara, usluge do izgleda tanjura i same posluge pića i hrane.

image

Stradoon na Stradunu

Tonci Plazibat/Cropix

- Nadamo se da ćemo osposobiti uskoro loyalty program za lokalne ljude, kao što smo i do sada podržavali domaće uz popuste i evente za lokalno stanovništvo. Imamo namjeru i dalje ići u tom smjeru – kaže menadžer dubrovačkog lokala na Stradunu i nastavlja o modernom ugostiteljstvu kojem su se okrenuli:

- Poboljšavamo izgled lokala i time same ulice vizualizacijom, inovacijom, modernističkim pristupom ugostiteljstvu. Moderno ugostiteljstvo ide ka tome da objekt brendiramo primjerice u bojama brenda, odašiljemo njihove proizvode. I jedan Louis Vuitton ili Prada imaju svoje lokale. Ovdje je riječ o standardizaciji usluge poznatog brenda pića. Jak su brend sami po sebi, pa i prvi James Bond, agent 007 pio je margaritu s Martinijem. Ti brendovi većinom imaju svoje glavne zastupnike na glavnim ulicama gradova kao što je Milano, Venecija, Frankfurt i zastupljeni su u turističkim jezgrama – pojašnjava.

Stradoon će postati brendirani lokal što ne znači, uvjerava menadžer, da će na svakom dijelu lokala biti Martinijev logo ili samo njihove boje usklađene s konceptom lokala kroz meni, interijer i eksterijer te prezentaciju pića. Jednostavno, prezentirat će, među ostalim, njihov brend u Stradoonu na Stradunu. Doznajemo kako boje brenda, crvena i crna, neće jedine biti zastupljene a na pitanje o budućem izgledu restorana dobivamo odgovor:

- Ne smijem sve otkrivati, izgled mora ostati tajna, samo možete očekivati svjetski izgled lokala. Voljeli bismo da nas što više lokalnog stanovništva dođe podržati, a mi ćemo se truditi da im kroz cijene i popuste uzvratimo. Kroz zimu će ti popusti biti još veći za lokalno stanovništvo jer razumijemo da živjeti u turističkoj jezgri nije lako. Uostalom, koliko god mi mijenjali izgled lokala i ime, znamo da je to opet onaj stari Snack i da će za Dubrovčane ostati Snack i to želimo ostaviti u svojoj vizualizaciji i napredovanju – kaže pa nastavlja o ponudi na Stradunu:

image

Objekt će se u potpunosti renovirati

Bozo Radic/Cropix

- Glavna ulica u Milanu zaslužuje najbolje lokale, tako i mi ovdje. Svih ovih godina čujemo kako je Stradun skup pa bježimo sa Straduna. Zapravo, Stradun uopće nije skup kad pogledate kakvu lokaciju pruža. Zašto jedan Milano ili Venecija i trg sv. Marka mora biti bolji od našeg dubrovačkog trga s kojeg gledaš sv. Vlaha? Želimo da naš Grad ide ka boljem i jačem turizmu i da ne budemo posramljeni onim što nudimo, a ni samom cijenom. Inflacija raste svaki mjesec, cijene svega rastu pa i najam prostora, ugostitelji su osuđeni na maržu i na dizanje cijena u skladu s troškova. Kad već dižemo cijene, idemo dizati i uslugu, kvalitetu, izgled hrane, prezentiranje nečeg drugačijeg. Želimo potpuno podignuti ponudu i potražnju na našoj glavnoj ulici. Ne želim da nas bude sram ni visokih cijena ni usluge koju nudimo, jer će biti ‘value for money‘ – kaže sugovornik koji u povijesnoj jezgri drži još jedan objekt, restoran ‘Soul kitchen‘, nekadašnji kultni restoran ‘Domino‘.

‘Stradoon‘ će, kad otvori svoja vrata nakon kompletnog renoviranja, raditi 365 dana u godini, kako i priliči Stradunu. Podsjetimo, intencija je sa sastanka ugostitelja i grada da lokali na Stradunu budu otvoreni kroz cijelu godinu, dok će ostali od sljedeće zime imati obvezu rada jedan zimski mjesec.

Budući snack bar ‘Stradoon‘ nudit će i doručak, tapase i finger food kroz dan, duga pića, neizostavne kave na Stradunu... Iako se još ne zna točan datum otvaranja Martini bara na Stradunu, tek da će biti između 15. ožujka i početka travnja, na otvaranje su pozvani i dobrodošli domaći ljudi.

Martini brend

Spomenimo, Martini ima lokacije poput ‘Casa Martini‘ u Torinu i ‘Terrazza Martini‘ u Milanu, gdje posjetitelji mogu iskusiti povijest i proizvode ovog svjetski poznatog brenda. Iako ovaj brend nema svoj lanac kafića, Martini surađuje s raznim barovima i restoranima diljem svijeta na promociji svojih proizvoda kroz jedinstveno iskustvo. Neki restorani nose ime brenda, što ne znači da su specijalizirani isključivo za Martini koktele, primjerice ‘Blue Martini‘ na Tenerifima ili talijanski ‘Martini Beach restaurant‘ u Santa Teresa Gallura.

22. siječanj 2025 08:01