StoryEditorOCM
DubrovnikGRAD DUBROVNIK

18 novih gradskih autobusa sufinancirano europskim sredstvima

Piše DV
18. svibnja 2021. - 15:06

Nakon što je uz sufinanciranje iz EU fondova nabavljeno 11 novih gradskih autobusa za JP Libertas, Dubrovnik će dobiti još 18 novih autobusa sufinanciranih iz europskih fondova.

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture donijelo je Odluku o financiranju za projekt "Nabava novih autobusa za Libertas - Dubrovnik d.o.o.", u sklopu kojeg će se nabaviti 18 autobusa i to dva zglobna gradska niskopodna autobusa - duljine 18 metara (EURO 6 norma), šest solo gradskih niskopodnih autobusa - duljine 12 metara (EURO 6 norma), sedam solo gradsko/prigradskih poluniskopodnih autobusa LE - duljine 12 metara (EURO 6 norma) i tri midi prigradskih autobusa - duljine 8,0 - 8,5 metara (EURO 6 norma).

Drugi poziv za sufinanciranje nabave autobusa za pružanje usluga javnog gradskog prijevoza je nastavak aktivnosti prethodnog poziva kojim se želi završiti pokrenuti ciklus modernizacije autobusnih voznih parkova. Poziv se financira iz Kohezijskog fonda, a unutar Operativnog programa konkurentnost i kohezija 2014 - 2020.

Cilj projekta je osigurati održivu i kvalitetnu uslugu prijevoza građanima nabavom 18 novih autobusa. Novi autobusi omogućit će povećanje kvalitete pružanja usluge javnog prijevoza i smanjenje negativnog utjecaja na okoliš primjenom EURO 6 normi motora novih vozila. Ukupna vrijednost projekta je 42.152.750,00 HRK, od čega prihvatljivi troškovi projekta iznose 33.722.200,00 HRK, a neprihvatljivi 8.430.550,00 HRK te se odnose na PDV.

Sufinanciranje iz Kohezijskog fonda (85% prihvatljivih troškova) iznosi 28.500.000,00 HRK. Predviđeno trajanje projekta je 32 mjeseca, a ciljana skupina projekta su korisnici javnog prijevoza na području Grada Dubrovnika i Dubrovačko - neretvanske županije.

Provedbom projekta će se riješiti ključni problem zastarjelog i nedostatnog voznog parka društva Libertas – Dubrovnik d.o.o., čiji sadašnji vozni park karakterizira veliki broj prijeđenih kilometara i visoka prosječna starost vozila, kao i velik broj autobusa čiji motori zadovoljavaju EURO 2 i EURO 3 normu, što negativno utječe na okoliš.

18. travanj 2024 10:19