StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvona online kanalima komunikacije

Kampanja HTZ-a povodom ulaska Hrvatske u Schengen: ‘Oko 90 posto ukupnog turističkog prometa ostvaruje se s europskih tržišta kojima će naša zemlja sada biti još dostupnija‘

Piše dv
17. siječnja 2023. - 13:56

Povodom ulaska Republike Hrvatske u Schengen od 1. siječnja 2023. godine, Hrvatska turistička zajednica provodi promotivnu kampanju na online kanalima komunikacije, posebno na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Kampanja će se provoditi do ožujka ove godine s ciljem dodatnog informiranja svih potencijalnih putnika o još većoj prometnoj dostupnosti naše zemlje, odnosno ulasku Hrvatske u ovo elitno europsko društvo. Kampanja se provodi na 13 europskih tržišta s kojih hrvatski turizam i inače ostvaruje najveći turistički promet, kao što su Njemačka, Austrija, Poljska, Češka, Slovačka, Italija, Mađarska, Francuska, Nizozemska i dr.

image

U tijeku je promotivna kampanja HTZ-a povodom ulaska Hrvatske u Schengen

Htz/

„Ulazak Hrvatske u Schengen, zajedno sa uvođenjem eura kao nove službene valute, veliko je postignuće za našu zemlju, a navedeno će vrlo pozitivno utjecati i na daljnji razvoj hrvatskog turizma, odnosno na daljnje podizanje njegove ukupne konkurentnosti. To je posebice važno ako znamo da se u našoj zemlji oko 90 posto ukupnog turističkog prometa ostvaruje s europskih tržišta kojima će naša zemlja od ove godine biti još dostupnija, ali i praktičnija za realizaciju turističkih putovanja. Ove novosti pozdravljaju i naši brojni partneri na emitivnim tržištima, odnosno turoperatori, agencije i prijevoznici pa samim time i tijekom ove godine očekujemo nastavak pozitivnih trendova i povratak na predpandemijske razine turističkog prometa“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

image

U tijeku je promotivna kampanja HTZ-a povodom ulaska Hrvatske u Schengen

Htz/

Dobre trendove i pozitivna očekivanja u ovoj godini potvrđuje i turistički promet ostvaren u dosadašnjem dijelu siječnja u kojem je u Hrvatskoj ukupno ostvareno oko 125 tisuća dolazaka i 400 tisuća noćenja što u odnosu na isto razdoblje siječnja 2019. godine predstavlja rast od 16 posto u dolascima i 25 posto u noćenjima. Pritom je najviše noćenja ostvareno u Istri, na Kvarneru te u Zagrebu, a gledano prema tržištima najviše su noćenja, uz domaće goste, ostvarili Austrijanci, Nijemci, Slovenci i Talijani.

Podsjećamo kako prostor Schengena danas obuhvaća 27 europskih zemalja te više od 423 milijuna stanovnika, a podrazumijeva prostor bez unutarnjih graničnih kontrola. Navedeno uključuje sve vrste prometa što je posebno pogodno za hrvatski turizam koji je samo u prošloj godini ostvario više od 16 milijuna inozemnih turističkih dolazaka.

23. studeni 2024 11:46