StoryEditor
Turizam i gospodarstvoNOVA PROMOTIVNA KAMPANJA:

ISKORAK NA TRŽIŠTE SAD Promotivni film o Dubrovniku prikazuje se u američkim zračnim lukama

Piše dv
1. ožujka 2021. - 14:48
TZ grada Dubrovnika je započela novu promotivnu kampanju na tržištu SADTz Grada Dubrovnika

Turistička zajednica grada Dubrovnika sredinom veljače započela je novu promotivnu kampanju na američkom tržištu. Tijekom slijedeća tri mjeseca promotivni film o Dubrovniku prikazuje se u 73 zračne luke SAD-a na 1705 ekrana koji se nalaze na odlaznim putničkim terminalima. Promotivni film o Dubrovniku traje 30 sekundi, a imaju ga priliku vidjeti putnici američkih zračnih luka na svim ekranima, svakih sat vremena, 18 sati dnevno. Pretpostavlja se da će film u tri mjeseca pogledati preko 35 milijuna putnika.

Dubrovnik je konstantno prisutan na američkom tržištu kroz razne promotivne aktivnosti koje provodi Turistička zajednica grada Dubrovnika. Promocija Dubrovnika u SAD-u nastavak je aktivnosti usmjerenih ka promociji Dubrovnika na najvažnijim emitivnim tržištima tijekom globalne pandemije. U svim promotivnim aktivnostima naglasak je na Dubrovniku kao sigurnoj i atraktivnoj turističkoj destinaciji. Tijekom zime i proljeća Dubrovnik se promovira u magazinima najvećih američkih avioprijevoznika American Airlines i United Airlines, koji se zbog trenutne situacije uzrokovane pandemijom COVID-19 distribuiraju i drugim kanalima kako bi doprli do svojih klijenata, a u okviru kampanje dogovoreno je i snimanje 10-minutnog promotivnog videa o Dubrovniku, koji će se tri mjeseca emitirati na svim linijama i u svim zrakoplovima, ali i društvenim mrežama American Airlinesa.

Uz intenzivnu promociju Dubrovnika i pripremu za konferenciju američkih stručnjaka u turizmu, ASTA DESTINATION EXPO 2021, koja će se održati u Dubrovniku od 10. do 13. lipnja te očekivanu visoku stopu procijepljenosti, kako na emitivnom tržištu tako i u destinaciji, postoji opravdani optimizam za povratak američkog tržišta u Dubrovnik ove turističke sezone.

18. svibanj 2021 11:35