StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoCENTAR ZA PODUZETNIŠTVO

Bez digitalnog oglašavanja posla  ni za hotel i restoran, a niti za prodaju auto dijelova

Piše Maja Rilović Koprivec
20. veljače 2020. - 14:50
Dvorana za prezentacije na vrhu zgrade nekadašnje stare kasarne u Centru za poduzetništvo Dubrovnik bila je premala za sve zainteresirane za besplatnu prezentaciju „Mali trikovi Facebook oglašavanja” koju je održao Mislav Gluščević osnivač digitalne agencije Monchu Digital i jedan od samo tri certificirana Messenger Marketing Experta na području Jugoistočne Europe. On je polaznicima među kojima su bili Dubrovčani iz različitih branši prezentirao kako mogu ostvariti brze pomake u prodajnim rezultatima korištenjem plaćenih oglasnih kampanja na Facebooku.

image
Mislav Gluščević održao je besplatnu prezentaciju „Mali trikovi Facebook oglašavanja”


- Prezentaciju poput ove imali smo krajem prošle godine kada je također bilo puno polaznika, a sada smo - kaže Matea Batinović, iz Centra - morali odbijati ljude jer nije bilo dovoljno mjesta svih koji žele ići u korak s vremenom i naučiti nešto o društvenim mrežama. Mislav Gluščević govorio je o pravilnom razumijevanju Facebook oglasne platforme i načinima na koje se može iskoristiti za brze marketinške i poslovne rezultate. Povezanost Facebooka, Instagrama i Whats App-a, što je marketinški lijevak, kako pravilno odabrati vrste kampanja i oglasa te upravljanja oglasnim budžetom na ekonomičan način, primjerice kako se može s 300 uloženih kuna u digitalni marketing ostvariti promet od 15.000 kuna pravilnim određivanjem ciljne grupe i vrste oglasa...

image
 Facebook radionica u Centru za poduzetništvo


Sva bi ta saznanja u svoje poslove planiraju pretočiti na radionici nazočni Dubrovčani kojih se većina očekivano bavi nekim od poslova u turizmu, djelatnici su u hotelima, turističkim agencijama, restoranima, no ne i samo oni. Polaznici su bili i iz drugih uslužnih djelatnosti, frizerskih i kozmetičkih salona, trgovci, organizatori vjenčanja i raznih događaja, izrađivači europskih projekata, pa i vlasnici trgovine autodijelovima. Svi od oglašavaja očekuju brze rezultate za svoje projekte.

- Najčešće ljudi najprije pokušavaju sami, pa tek kasnije kada vide da nisu postigli neke rezultate obrate se agencijama koje se bave ovakvim stvarima i znaju pravilan način rada - objašnjava Gluščević - a ima i onih koji su u svom djelovanju došli do granice iza koje ne mogu ostvariti daljnji rast pa se okreću kanalima internet marketinga.
Boris Gluhan, turistički je vodič nije na ovakvoj radionici prvi puta.

image
Božo Radić/HANZA MEDIA:Boris Gluhan, turistički vodič 


- Ovo mi je već treća ili četvrta slična radionica, sudjelovao sam i na onima koje su radili u DURA-i i svaka čast Inkubatoru na ovome. Generalno za bilo koji oblik poslovanja je ovakva vrsta oglašavanja nužna i neizbježna, a omogućuje pregršt mogućnosti i mislim da je nekakav value for money na Facebooku i Instagramu fantastičan. Ne nužno samo u smislu konverzije proizvoda gdje će se on realizirati nego i u smislu dosega, da se o proizvodu čuje i da se za njega zna. Zanimljivo je - kaže Guhan - kako se u periodu od dvije godine na svakoj novoj radionici vidi i pomak i razvoj i da se stvari mijenjaju nevjerojatnom brzinom - dodaje on. Gluhan je kaže, u procesu realizacije nekih novih zanimljivih tura pa očekuje kako će već ove sezone trebati alate o kojima je doznao na radionici.

I Kristina Marić misli da je oglašavanje putem društvenih mreža jedno od najučinkovitijih alata za predstavljanje kako kaže, i nas i proizvoda i usluga koje pružamo.

image
Božo Radić/HANZA MEDIA:Kristina Marić misli da je oglašavanje putem društvenih mreža jedno od najučinkovitijih alata


- Smatram da samo originalnim i jedinstvenim sadržajem možemo privući kupce, ili nove posjetitelje u ugostiteljski objekt. Sada se upuštam u digitalni marketing, dizajniram različite sadržaje za društvene mreže za svoje klijente. Jednostavno, to je grana koja stalno stvara nove trendove i moramo biti u toku svega i pratiti istraživanja - kaže Matić.

image
Božo Radić/HANZA MEDIA:Najviše zanimanja, izazvalo je Gluščevićevo predavanje o korištenju Messenger chatbota


Najviše zanimanja, izazvalo je Gluščevićev predavanje o korištenju Messenger chatbota, Facebookovog najnovijeg prodajnog kanala koji je u svijetu sve popularniji naročito u hotelskim lancima, restoranima, privatnim apartmanima i drugim industrijama koje su dobro razvijene i na dubrovačkom području, zbog čega i ovako veliki interes za njegovu radionicu, Messinger chatbooti lako prikupljaju potencijalne klijente u internu bazu, komuniciraju s njima, a rade 24 sata i omogućavaju ogromne uštede i povećavaju učinkovitost poslovanju.
24. travanj 2024 03:15