StoryEditor

KRVNI UGRUŠCI KOD OSOBA Europska agencija za lijekove objavila kako nema indikacija da su ti slučajevi izazvani cijepljenjem

Piše Dv
15. ožujka 2021. - 10:52
Srdjan Vrancic/Cropix

Šezdesetogodišnja Dankinja koja je umrla zbog krvnog ugruška nakon cijepljenja AstraZenecinim cjepivom protiv koronavirusa imala je "vrlo neobične" simptome, objavila je danska agencija za lijekove u nedjelju kasno navečer.

Prema agenciji imala je sniženi broj trombocita i ugruške u malim i velikim krvnim žilama, kao i krvarenja.

Program cijepljenja u Europi poremećen je u protekla dva tjedna nakon izvješća o pojavi krvnih ugrušaka kod osoba nakon cijepljenja AstraZenecinim cjepivom. Dio zemalja privremeno je obustavio cijepljenje tim cjepivom.

Europska agencija za lijekove EMA objavila je kako nema indikacija da su ti slučajevi izazvani cijepljenjem što je u petak potvrdila i Svjetska zdravstvena organizacija.

AstraZeneca je u nedjelju objavila da je preispitala podatke o sigurnosti cjepiva za osobe koje su ga primile i nema dokaza povećanog rizika pojave krvnih ugrušaka. (HINA)

14. svibanj 2021 12:44