StoryEditor
AutomobilizamDRŽAVNO NA KRUGU |

‘IZBAČENI‘ MARO FRANIĆ OSVOJIO ‘POLE POSITION‘ Trenirao sam na simulatoru, te je bilo kao da sam već vozio na Hungaroringu

Piše Tonči Vlašić
23. listopada 2020. - 11:51
Maro Franić (Dubrovnik Racing) foto: Tonči Vlašić
Termin u 9.50 rezerviran je za hrvatske vozače, koji će na Hungaroringu, stazi na kojoj se vozi Formula 1, ovog vikenda zaključiti državno prvenstvo na kružnim stazama. Četiri kruga 'korona sezone' su već odradili od šest planiranih. Dakle, i da je otpao put u Mađarsku, imali bi prvake, ali ovako će biti najpoštenije. Peta trka sezone vozi se u subotu, 24. listopada, a šesta, posljednja, dan poslije. Jutros je od 9.50 sati vožen trening na kojem je Maro Franić (Dubrovnik Racing) osvojio 'pole position' hrvatskog kruga.

- Nikad nisam bio na Hungaroringu, koji je bolji od Slovakia Ringa. Ali, trenirao sam na simulatoru, te sam bio spreman. Znao sam koji me zavoj čeka, sve, kao da sam vozio nekoliko puta na ovoj stazi. Nisam se, što se ono kaže, tražio. Ali, kad sam trebao napravit najbrže krugove, 'izbacili' su me sa staze – kaže Maro Franić, te potom o 'izbacivanju'.

- Bila je crvena zastava te sam usporio. Nakon toga su me povukli sa staze, te kažu kako će doći šlep služba. Zamijenili su me s drugim autom. Zvali su potom kontrolni toranj, provjerili, te se ispričavali zbog pogreške. Nažalost, nije bilo više vremena za povratak na stazu. Već je isticalo vrijeme predviđeno za trening. Srećom, imao sam najbrži krug, išao sam 2:12. Vjerujem kako bi, da me nisu zaustavili, išao i brže. Ali, najvažnije sam osigurao. Krećem s prve pozicije. Došao sam na Hungaroring pobijediti te uzeti naslov prvaka u grupi 3 – naglasio je stariji Franić uz dodatak:

- Dosta je hladno, te će trebat ugrijat auto prije starta. Tek kad se ugrije ide preko 8500 okretaja. Srećom, to smo skontali sad na treningu – rekao je stariji Franić, koji je bio najbrži na prva dva kruga održana na Grobniku, potom na trećem i četvrtom na Slovakia Ringu, a sad juri nove dvije pobjede na svjetski poznatoj stazi, koja se nalazi nedaleko od glavnog grada Mađarske, Budimpešte.

image
Maro Franić i Milan Brozinić foto: Tonči Vlašić


U grupi 3 Maro Franić ima maksimalnih 120 bodova. Valter Nežić iz Buzet Autosporta je drugi s 11 bodova manje, a treći u grupi 3 je Nikola Radnjić (Dubrovnik Racing) s 28 bodova.

- Radnjić je sad išao brže od Nežića na treningu – kaže Maro.

O čemu se još odlučuje na Hungaroringu u prvenstvu Hrvatske na krugu? Frane Jukić, Splićanin koji vozi za Auto klub Makarsku, vodeći je u grupi 1 (Ivan Petrušić iz Župe dubrovačke je prvi pratitelj, ima 15 bodova manje, a treći je Mirko Pendo iz Dubrovnik Racinga).

U grupi 2 vodi Lovro Badurina iz Rijeke, i to ima lijepih 35 bodova više od Điva Franića (Dubrovnik Racing), dok Ivan Pejković iz Rogoznice i Nikola Kitin iz Ragusa Racinga zaostaju 39 bodova.

- Đivo ima problema s motorom. Ne znam hoće li ga uspjeti popraviti. Pejković i Kitin nisu u Mađarskoj.

U grupi 4 na prva tri mjesta tri vozača Dubrovnik Racinga: vodi Žarko Knego iako je na Grobniku vozio u grupi 3. Na Slovakia Ringu je uzeo svih 60 bodova, te ima 14 više od Zorana Kotromanovića, te 15 više od Veljka Bubičića.

- Knego, nažalost, nije zbog obveza na poslu doći na Hungaroring. Kotromanović je očekivano, s obzirom na auto, bio na treningu dosta brži od Bubičića.

U poretku klubova Dubrovnik Racing bježi 112 bodova Ragusa Racingu, prvom pratitelju, koji ima 99 bodova više od Buzet Autosporta. Bit će zanimljiva borba za treće mjesto. Makarska ima 11 bodova manje od Buzet Autosporta, koji ima 13 bodova više od pete Rijeke, te 26 bodova više od šeste Župe dubrovačke...

Kreator TV izravno prenosi trke s Hungaroringa. Start je u subotu i nedjelju u 9.50 sati. 
loading...

Izdvojeno

21. studeni 2020 12:57