Vijesti Turizam i gospodarstvo

ODLUKA TURISTIČKOG VIJEĆA

Županijska turistička zajednica predstavila novi vizualni identitet

ODLUKA TURISTIČKOG VIJEĆA

Turističko vijeće Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije na sjednici održanoj u četvrtak 27. srpnja 2017. godine u Stonu odabralo je novi vizualni identitet Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije odnosno destinacije Dubrovnik rivijera.

Odabiru novog znaka prethodila je temeljita priprema natječaja s Hrvatskim društvom dizajnera, objava i provedba javno-pozivnog natječaja i odabir najboljih rješenja pristiglih na natječaj. Najbolji rad, po ocjeni Ocjenjivačkog suda Natječaja za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, bio je rad pod nazivom AMBLEM autorskog tima Prospekt iz Rijeke (Nikola Šubić, Martina Vasilj i Mile Kušić). Nakon dogovora s Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije autorski tim je doradio nagrađeni rad i izradio nekoliko prijedloga za izbor. U odnosu na nagrađeni rad promijenjen je samo naziv/ime „Dubrovnik & AROUND“ je zamijenjeno s „Dubrovnik rivijera / Dubrovnik Riviera“. Znak nije mijenjan i ostaje u izvornom rješenju autorskog tima.

Odabrani vizualni identitet bazira se na sustavnom rješenju izvedenom iz raspoznavanja vodećih obilježja Županije, a u kojima se preklapa percepcija turista i građana. Ta vodeća obilježja su zatim povezana s, kako autori kažu, «ikonama», odnosno simbolima koje su zajedničke i samom Gradu Dubrovniku i čitavoj Županiji: sunce, zidine, brodovi i lađe, poljoprivredni proizvodi, otoci te more/voda. Svakoj od tih «ikona» pridružen je po jedan grafem – jednostavna linearna forma – čime je razvijen grafički jezik rješenja krovnog znaka i njegovih mutacija u primjenama za pojedina područja Županije, ali i za sve druge primjene poput kulturnih institucija ili tematskih parkova.

Sustav grafema dovoljno je razumljiv i vizualno koherentan, pri čemu je naročito zanimljivo kako nastaju različite priče ispričane vrlo sažetim vizualnim i simboličkim jezikom. Taj aspekt projekta pruža mogućnost za daljnju razradu.

Rješenje je grafički dovoljno reducirano da bude lako primjenjivo u raznim formatima i kontekstima, a pri tome zadržava čitljivost i prepoznatljivost.
                                                                          
 

Naslovnica Turizam i gospodarstvo

Najčitanije

Prodani Dubrovački vrtovi sunca!

Prodani Dubrovački vrtovi sunca!
Dubrovački vrtovi sunca u Orašcu imaju novog vlasnika, kinesku korporaciju HNA Tourism group. Potkraj rujna fina...
Prodani Dubrovački vrtovi sunca!

Najnovije

Lančani sudar na skretanju za Bosanku

Lančani sudar na skretanju za Bosanku
Nešto nakon 11 sati u PU dubrovačko-neretvanskoj zaprimili su dojavu o prometnoj nesreći na skretanju za Bosanku...
Lančani sudar na skretanju za Bosanku