Vijesti Turizam i gospodarstvo

ODLUKA TURISTIČKOG VIJEĆA

Županijska turistička zajednica predstavila novi vizualni identitet

ODLUKA TURISTIČKOG VIJEĆA

Turističko vijeće Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije na sjednici održanoj u četvrtak 27. srpnja 2017. godine u Stonu odabralo je novi vizualni identitet Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije odnosno destinacije Dubrovnik rivijera.

Odabiru novog znaka prethodila je temeljita priprema natječaja s Hrvatskim društvom dizajnera, objava i provedba javno-pozivnog natječaja i odabir najboljih rješenja pristiglih na natječaj. Najbolji rad, po ocjeni Ocjenjivačkog suda Natječaja za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, bio je rad pod nazivom AMBLEM autorskog tima Prospekt iz Rijeke (Nikola Šubić, Martina Vasilj i Mile Kušić). Nakon dogovora s Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije autorski tim je doradio nagrađeni rad i izradio nekoliko prijedloga za izbor. U odnosu na nagrađeni rad promijenjen je samo naziv/ime „Dubrovnik & AROUND“ je zamijenjeno s „Dubrovnik rivijera / Dubrovnik Riviera“. Znak nije mijenjan i ostaje u izvornom rješenju autorskog tima.

Odabrani vizualni identitet bazira se na sustavnom rješenju izvedenom iz raspoznavanja vodećih obilježja Županije, a u kojima se preklapa percepcija turista i građana. Ta vodeća obilježja su zatim povezana s, kako autori kažu, «ikonama», odnosno simbolima koje su zajedničke i samom Gradu Dubrovniku i čitavoj Županiji: sunce, zidine, brodovi i lađe, poljoprivredni proizvodi, otoci te more/voda. Svakoj od tih «ikona» pridružen je po jedan grafem – jednostavna linearna forma – čime je razvijen grafički jezik rješenja krovnog znaka i njegovih mutacija u primjenama za pojedina područja Županije, ali i za sve druge primjene poput kulturnih institucija ili tematskih parkova.

Sustav grafema dovoljno je razumljiv i vizualno koherentan, pri čemu je naročito zanimljivo kako nastaju različite priče ispričane vrlo sažetim vizualnim i simboličkim jezikom. Taj aspekt projekta pruža mogućnost za daljnju razradu.

Rješenje je grafički dovoljno reducirano da bude lako primjenjivo u raznim formatima i kontekstima, a pri tome zadržava čitljivost i prepoznatljivost.
                                                                          
 

Naslovnica Turizam i gospodarstvo

Najčitanije

Prodani Dubrovački vrtovi sunca!

Prodani Dubrovački vrtovi sunca!
Dubrovački vrtovi sunca u Orašcu imaju novog vlasnika, kinesku korporaciju HNA Tourism group. Potkraj rujna fina...
Prodani Dubrovački vrtovi sunca!

Najnovije

Život Zemlje je u našim rukama

Život Zemlje je u našim rukama
Pod motom 'Život Zemlje je u našim rukama', pozvani su mladi ekoaktivisti da veselo dođu na Međunarodni dan jabu...
Život Zemlje je u našim rukama