Turizam i gospodarstvoNAKON POBUNE OTOČANA MLJETA

PAO DOGOVOR Krilo Eclipse i dalje plovi za Sobru

26. lipnja 2017. - 18:12

Vlasnik obrta “Kapetan Luka” i trimarana “Krilo Eclipse” Ivan Tomić, potvrdio je da su izašli ususret željama Mljećana koji su se u nedjelju 25. lipnja pobunili te na 15 minuta blokirali pristajanje trimarana Krilo Elipse u luci Sobra jer su doznali da je, nakon samo desetak dana od uvođenja te linije, obrt odlučio mijenjati red plovidbe:

- Volim Mljet, pa sam i unatoč lošoj prodaji voznih karata iz i za mljetsku luku Sobra, odlučio sam da ipak plovimo u tu luku. No, linija koju trimaran “Krilo Eclipse” održava dijelom je izmjenjena i sada glasi: Split- Bol- Hvar- Korčula- Sobra- Dubrovnik i obratno. Bez Makarske. Plovidba traje ukupno četiri i pol sata, a polasci iz Splita su sada u 8 sati, dok je povratak iz Dubrovnika isti dan u 16 sati. Na Mljet iz Splita stižemo za tri i pol, a iz Dubrovnika za samo sat vremena. “Eclipse” plovi u Sobru, a “Krilo Star” u Pomenu koja se već uhodala i ima dobru popunjenost. Mlječani vole da brod pristaje u Sobri iz koje je znatno manje putnika nego iz samo 10 minuta udaljene Pomene iz koje uvijek imamo stotinjak putnika. Stanje najbolje ilustrira to da se u nedjelju prodalo samo 16 karata! Da bi postigao “pozitivnu nulu”, trebam dnevno 700 putnika od Splita do Dubrovnika - tvrdi Tomić.

Smatra da su u nedjelju u Sobri bezrazložno napadnuti:
- Čuo sam se s mljetskim načelnikomĐivom Marketom koji ne shvaća da kao privatnik nemam subvenciju kao Jadrolinija. Obećao je da će nam servisirati vez i odvez broda. Hoće li, na njegovu dušu! Trenutačno, u oba smjera nema više od 450 putnika, ali se nadamo da će to kompenzirati puna sezona - govori Ivan Tomić.

Članica Turističkog vijeća općine Mljet Pavica Anelić priznaje da je točno kako su se otočani u nedjelju organizirali te uskratom veza na 15 minuta upozorili vlasnike obrta na nezavidno stanje prometne povezanosti:

-Nakon kraćeg plutanja ipak smo im dopustili vez. Nadamo se da su shvatili naše prijateljsko upozorenje. Otočani smo i moramo reagirati da bi opstali! I oni i mi živimo od turizma. Prema statistici TZ Mljeta, znatno više turista boravi u privatnom smještaju na istočnom dijelu otoka nego na zapadnom, gdje smještajem prednjači hotel Odisej. Turisti sve više traže izlete uz polazak iz Sobre, a Eclipse je za to izvrsna veza. Ali, da su ovu liniju vlasnici bolje i pravodobno reklamirali, tvrdim da bi im popunjenost broda već sada bila izvrsna!- kaže Anelić i dodaje:

-Djelatnik agencije koja je poslovni partner obrta “Kapetan Luka” i koja za njih u Korčuli prodaje karte, u ponedjeljak 26. lipnja ujutro mi je potvrdio kako je među putnicima za Mljet nastala prava panika jer je gostima onemogućena prodaja karata za Mljet, odnosno luku Sobra. Istodobno su stornirane i sve karte koje su već ranije prodane! Osobno, mislim da je tako rađeno i u nekim drugim otočkim lukama kako bi se, iz tko zna kojih razloga, dokazalo kako “Sobra nije isplativa jer nema dovoljno zainteresiranih putnika”. Ali, to nikako nije točno- naglašava Pavica Anelić s otoka Mljeta.