StoryEditorOCM
ZabavaPRVI PUT RADIONICE U DUBROVNIKU

Kako postati organizator vjenčanja

Piše Ines Vlašić
22. ožujka 2017. - 10:59

Dvodnevna radionica “Postani organizator vjenčanja“ održat će se prvi put u Dubrovniku i to 29. i 30. ožujka u hotelu Dubrovnik Palace. Radionicu organizira agencija Weddings in Croatia u suradnji s dubrovačkom agencijom Dubrovnik Event s namjerom da se standardizira i profesionalizira uloga organizatora vjenčanja na hrvatskom tržištu. Radionice “Postani organizator vjenčanja” održavaju se od 2014. godine i ovo je prvi put da će se jedna održati izvan Zagreba.

- Cilj radionice je educirati o načelima pružanja usluge organizacije vjenčanja i senzibilizaciji javnosti da se radi o ozbiljnoj karijeri, a ne o hobiju. Organizator vjenčanja definitivno nije samo Jennifer Lopez u filmu "The Wedding Planner" iz 2001. godine, slaže se Ines Nanić iz uspješne agencije Dubrovnik Event iza koje su na stotine organiziranih stranih vjenčanja. Polaznici će saznati koja je uloga organizatora/koordinatora, kako izgleda dnevno poslovanje organizatora vjenčanja, možda ono najvažnije kako početi u industriji vjenčanja, kako se pripremiti za prvi sastanak s mladencima, o čemu voditi računa prilikom odabira lokacije i datuma vjenčanja. Radionica je namijenjena svima koji vole vjenčanja, a razmišljaju o promjeni karijere ili pokretanju vlastitog poslovanja, kao i postojećim sudionicima na tržištu vjenčanja koji žele unaprijediti svoja znanja.

- Preporučila bi radionicu onima koji se žele baviti organizacijom vjenčanja kao i svima koji su novi u tom poslu. U Dubrovniku ima jako puno novih agencija kojima bi sigurno ovakve radionice pomogle da usvojene neke koncepte i uštede puno vremena. Edukacija je jako bitna i treba vam puno vremena dok ne uđete potpuno u posao. Čak i nekim mladenkama, zašto ne. Možda čak i uštede novca tako, zaključuje Ines Nanić koja se organizacijom vjenčanja bavi 12 godina. Evo što joj je ispočetka bilo najteže.

- Firmu sam otvorila 2008. godine, bila je to nova branša, nisu uopće znali gdje bi nas svrstali, od porezne pa nadalje. S obzirom na to da je to bio novi koncept, morali smo saznati sve što je ljudima potrebno od papirologije do lokacija. Zvali smo lokacije koje su nama bile zanimljive, a u kojima se dotada nikad nisu održavala vjenčanja. Sad su te lokacije, veterani, poput Sponze, Lovrijenca, Umjetničke galerije. Tu su se priređivali raznorazni događaji, ali nisu još bile razvijene kao lokacije za vjenčanja. Marketing je tada bio veliki izazov pogotovo jer društvene mreže nisu bile razvijene kao danas, iako naši klijenti su bili strani, trebalo je doći do njih. Dubrovnik je tada bio u povojima što se tiče vjenčanja za strane parove, prisjeća se Ines dodajući kako je organizacija vjenčanja kompleksan posao. Postoji podatak koji kaže da je prosječno vrijeme za trening novog planera vjenčanja od godinu i pol do dvije, što je jako puno vremena, zaključuje Nanić.

- Tu nikad nema rutine, svaki put su novi mladenci i drugi zahtjevi. U Dubrovniku su organizacije stranih vjenčanja sad već uhodan posao, a danas je najveći izazov što u Dubrovniku noćni život odumire. Dolazimo do stagnacije jer većina lokacija je ili okružena drugim kućama ili su tu hotelski gosti pa da se njima manje smeta, vjenčanja traju do 23 sata. Što je doista rano jer se svatovi tada tek zagrijavaju. Postoje opcije da se slavlje nastavi u nekim klubovima, ali malo je opcija za privatne klubove, što svatovi zapravo žele. To nam je definitivno najveći izazov za razvoj tržišta i velike projekte gubimo upravo zbog toga, otkriva Ines te potvrđuje da Dubrovnik i dalje bilježi rast u sklapanju stranih brakova.

25. travanj 2024 12:48